SELAMAT DATANG

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...
Salam sejahtera kepada semua pengunjung blog DCL @ alongseha. Saya amat mengalu-alukan sebarang komen, pertanyaan dan juga sokongan dari anda semua. Semoga usaha memperluaskan perniagaan ini mendapat berkat dari Allah swt.

penggunaan produk 7

PENYAKIT : TENAGA BATIN (LELAKI)

PRODUK YANG DISYORKAN
  1. Venergy – adunan ekstrak ginseng, Gingko Giloba dan lain-lain akan melancarkan peredaran darah ke saluran-saluran darah sangat halus, terutamanya di hujung penis
  2. Ry-ilex – menganjalkan saluran darah seterusnya membolehkan pengaliran darah sehingga ke kawasan2 hujung termasuk ke hujung penis dan menguatkan urat darah seterusnya mengurangkan kesensitifan hujung penis dan kesannya melambatkan ejakulasi.
  3. Red guara café – ekstrak Guarana akan meningkatkan keupayaan darah membawa oksigen ke kawasan2 hujung terutama ke hujung penis.

    CARA GUNA

  1. Venergy – hanya perlu diambil bila perlu. Tidak digalakkan mengambil terlalu kerap. Memadai sebulan 1 @ 2 kali.
  2. Ry-ilex – diambil 2 @ 2 kali sehari. Anda boleh amalkan 3-4 kapsul (diasingkan dari kapsul), masukkan serbuk ry-ilex ke dalam secawan red guara café, digalakkan mencampurkan 1 sudu amazing dan 2 biji telur puyuh mentah, makan semasa sarapan pagi atau 1 jam sebelum tidur.
  3. Red guara – diminum beberapa kali setiap hari.

No comments:

Post a Comment