SELAMAT DATANG

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...
Salam sejahtera kepada semua pengunjung blog DCL @ alongseha. Saya amat mengalu-alukan sebarang komen, pertanyaan dan juga sokongan dari anda semua. Semoga usaha memperluaskan perniagaan ini mendapat berkat dari Allah swt.

penggunaan produk 3

PENYAKIT : GOUT

  • lebihan asid dalam darah akan menghasilkan kristal. Kristal ini lebih cenderung melekat pada bendalir sinovia yang berfungsi sebagai gris semasa aktiviti bergerak. apabila berlaku timbunan kristal dalam bendalir sinovia, bendalir ini akan mengeras menyebabkan pergerakan terbantut dan akan menyebabkan kesakitan pada sesendi.

PRODUK YANG DISYORKAN

  1. set asas 5P - melalui penggunaan set asas 5P, pencucian usus membantu menyingkirkan kotoran lama dan baru di usus, membantu menghasilkan darah yang bersih, bebas dari asid. Melalui pembakaran kolestrol oleh ry-ilex meningkatkan lagi pencucian darah mengurangkan darjah keasidan darah. Penggunaan amazing meningkatkan pembinaan tisu-tisu baru khususnya rawan tulang yang menghasilkan bendalir sinovia. Oxy-pi d'ionik yang mempunyai pH air yang bersifat alkali, membantu mengimbangi keasidan dalam darah.
  2. d-bless - garam-garam tisu yang terdapat di dalamnya meningkatkan potensi otak mengawal aktiviti penimbunan asid urik dalam darah. Ia juga mampu bertindak sebagai penahan sakit apabila kesakitan menyerang jika diambil secara ulangan setiap 15 minit. pengambilan secara ulangan ini boleh diteruskan sehingga kesan sakit reda.
  3. nig'ella - pati minyak Habbatusauda perahan sejuk ini mampu menguraikan asid urik yang berlebihan yang boleh melekat pada sesendi, disamping bertindak sebagai antibiotik.

CARA GUNA

  1. inte-cleanse -makan 4 biji sebelum tidur
  2. ry-ilex - makan 2 biji pagi dan 2 biji malam selepas makan.
  3. amazing - amalkan 2 sudu teh 2 kali sehari dalam keadaan perut kosong.
  4. oxy-pi d'ionik - minum sekurang-kurangnya 10 gelas sehari.
  5. e-gnius - kemam 2 tablet dgn kadar 2-3 kali sehari.
  6. d-bless - kemam 2 tablet dengan kadar 2-3 kali sehari.
  7. nig'ella - titiskan 5-7 titik nig'ella ke dalam mulut 2 kali sehari. selepas titik sebaik-baiknya minum segelas oxy-pi d'ionik yang dicampurkan bersama 2 sudu amazing.

No comments:

Post a Comment