SELAMAT DATANG

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...
Salam sejahtera kepada semua pengunjung blog DCL @ alongseha. Saya amat mengalu-alukan sebarang komen, pertanyaan dan juga sokongan dari anda semua. Semoga usaha memperluaskan perniagaan ini mendapat berkat dari Allah swt.

KAEDAH RAWATAN 5P

Membina kesihatan dan kecantikan serta memberi kesan perlindungan maksima terhadap penyakit dengan produk mewah DCL melalui kaedah set asas 5P.

Apakah dia set asas 5P?
Kaedah 5P adalah gabungan 5 jenis produk untuk tujuan;

1) PENCUCIAN-usus
Usus adalah kilang utama penyakit. oleh itu usus perlu dibersihkan dari kotoran dan toksid. Produk yang amat berkesan untuk mencuci usus sekaligus melancarkan pembuangan najis ialah INTE-CLEANSE/CLON CLENZ. Inte-cleanse/Clon-clenz berkesan:
  1. mencuci usus.
  2. melawaskan pembuangan najis.
  3. mengurangkan berat badan.
  4. membuang lendir yang menghalang perjalanan angin dalam badan.
  5. memberi perlindungan maksima kepada penyakit dan masalah; uluran, medu, senggugut, tekanan darah tidak seimbang dan lain2.

INTE-CLEANSE (herba)

- 20 capsules x 500mg-2 pek: RM48.00(W.M) RM53.00(E.M)

CLON-CLENZ

- 30 capsules : RM48.00(W.M) RM 53.00(E.M)

2) PEMBAKARAN-kolestrol dalam darah

RY ILEX sangat berkesan untuk membakar lemak dan kolestrol dalam darah, melembut saluran darah, membersihkan dan melancarkan perjalanan darah. ia juga sangat berkesan untuk merawat darah tinggi dan masalah jantung.

RY-ILEX (herba)

- 40 capsules x 500mg - 4 pek: RM58.00(W.M) RM65.00(E.M)

3) PEMBINAAN - sistem imunisasi tubuh

AMAZING menyumbang kepada pembinaan kesihatan yang baik.mampu memberi tenaga segera, stamina dan daya fikir.Produk istimewa yang dikomposisikan dengan 9 ramuan semulajadi ; Madu Asli, Kismis, Buah Tin, Kurma Merah, Habbatus Sauda, Buah Zaitun, Dong Quai, Dang Shen, Ubi Jaga dan lain-lain herba terpilih yang diilhamkan daripada kitab-kitab perubatan tradisional. sangat baik diamalkan oleh penghidap arthritis, sendi,lemah tenaga batin, jantung berlubang, saraf dan lumpuh.

AMAZING (minuman bernutrisi)

- 290ml: RM45.00 (W.M) RM49.50(E.M)

4) PENYINGKIRAN - toksid

Segala toksid yang dibersihkan oleh inte-cleanse atau clon-clenz, ry-ilex dan amazing dan sisa2 metabolisme hasil tindak balas di dalam tubuh perlu disingkirkan melalui sistem perkumuhan yang sempurna. sehubungan dengan itu air bersih yang mencukupi adalah perlu. Air OXY-PI D'IONIK air beralkali dan berion yang kaya dengan oksigen adalah amat berkesan membantu proses penyingkiran asid urik, fostat dan keracunan makanan. Ia juga membantu proses metabolisma dan sekaligus menstabilkan sistem badan.

OXY-PI D'IONIK (air alkali beroksigen)

-24 unit x 350ml: RM90.80(W.M) RM105.80(E.M)

-2 botol x 350ml: rm 7.90(W.M) RM9.20(E.M)

5) PEMBETULAN CNS - otak
E-GENIUS adalah makanan otak yang diformulakan oleh pakar perubatan homeopathy, Prof. Dr Reckeweg (Pharmazeutische Fabric & Co. Gmbh. Bensheim Germany) dari Jerman yang terbukti berkesan menyuburkan otak (meningkatkan fungsi sel otak) dengan menggalakkan Rami saraf Aksomatik dan Aksodendritik pada sel (Neuron) otak, seterusnya meningkatkan proses pengawalturan Central Nerve System (CNS).

E-GENIUS (homeopathy)

-90 tablets : RM48.00(W.M) RM53.00(E.M)

No comments:

Post a Comment